Beste klant

Uw mening is waardevol voor ons. Daarom nodigen wij u morgen uit voor een tevredenheidsenquête, via onze partner Experteye. We hopen dat u enkele minuten de tijd vindt om de vragen te beantwoorden.

Waarom deze enquête invullen?

Uw tevredenheid is een van onze prioriteiten. Daarom verbeteren wij onophoudelijk onze diensten. Enquêtes hielpen ons in het verleden al om werkpunten te identificeren én aan te pakken. Enkele voorbeelden:

Algemene tevredenheid

Met een totaal van 75,5% gaf u ons de score ‘voldoende’. Maar dat voldoet nog niet voor ons! Daarom is het belangrijk dat u ons blijft vertellen wat u vindt van ons kwaliteitsniveau, via tevredenheidsenquêtes.


Einde contract

In één jaar tijd is ons proces “einde contract” gestegen van de derde naar de eerste plaats in de leasingmarkt. Dat is een mooie vooruitgang. En we willen die positie nog verder versterken, vooral door de transparantie van het teruggaveproces te verbeteren.


Klachtenbehandeling

Onze grootste vooruitgang zien we in de klachtenbehandeling. De slechte leerling van de klas (nummer acht) is nu de nummer twee. En we zijn van plan om deze trend voort te zetten. Daarom zijn we toegankelijker dan ooit en anticiperen we nog meer op moeilijke situaties.

Wenst u ook een aantal luiken van onze samenwerking zien te verbeteren? Neem dan even de tijd om de enquête te beantwoorden. Indien u nog vragen heeft, staat uw Lease Consultant FirstnameLC LastnameLC klaar om u te helpen via 02 706 41 41 of EmailLC.

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Nicolas Roosens
Quality Management
ALD Automotive
 


Klik hier indien u van ons geen mails meer wenst te ontvangen.